poniedziałek, 3 maja 2021

Witaj.

Słowem wstępu - rysuję od bardzo dawna. W liceum i na studiach głównie tematy fantastyczne i SF.

Tutaj strona z moimi starymi rysunkami: http://hkaniuta.neostrada.pl/rysunki/

Po przejściu do prawdziwej pracy nie było już czasu rysować. Aż do momentu, gdy wprowadzono wszelkiego rodzaju spotkania z dużą liczbą uczestników. Wtedy zacząłem rysować na nowo. Każde siedzące spotkanie było poświęcone na rysowanie - mimo tego byłem w stanie śledzić pilnie o czym jest mowa. Tyle tylko, że znacząco zmienił się temat powstających obrazków. Umieszczałem na nich to, co było poruszane na spotkaniach. To co nas jako grupę rozbawiło, to co sam sobie dopowiedziałem lub to co było luźnym nawiązaniem do wydarzeń ostatniego tygodnia.

I teraz będę tutaj te prace umieszczał. Po jednej lub kilka na raz. Może niektóre pominę. Większość będzie wymagała słowa wstępu opisującego sytuację, bo bez tego mogą zostać niezrozumiane. Sporo z nich odnosić się będzie do realnych osób, z którymi miałem przyjemność pracować - mam nadzieję, że się nie obrażą, ale w pracy problemów nie robiły (w większości, bo miałem jeden przypadek straszenia mnie prawnikami).

Prace pochodzą z okresu mojej pracy w Atenie (3 lata, spotkania 2-3 razy w tygodniu). W OKE codzienna odprawa była na stojąco, więc nie było jak rysować. Na szczęście Dynatrace miało wiele spotkań siedzących (1 rok, 2-3 razy w tygodniu). No a StateStreet ma ich w bród (2 lata, codzienne spotkania).

Niestety w pandemii w pracy zdalnej nie bardzo jestem w stanie tworzyć - brak tematów, brak odbiorców, inne rzeczy do robienia w trakcie spotkań.

Tyle, z przydługiego wstępu - następne posty będą już zawierały wyłącznie obrazki z komentarzami.

Jeśli planujecie podróż chronologiczną, to na dole po lewej jest link - "Nowszy post".




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz